peace

Goddag!

Totte tror att han är kung, men det där var ju inte så mkt om han menar på en hel dag...

Gick upp halv 8 idag, duktigt av mig! Jag käkade frukost och gick sedan ut för att rida Peeron, han var fin men det var väldigt väldigt varm och mycket insekter trots tidigt på morgonen. Hann fixa lite i stallet innan Fredrik och hans mamma kom. Fredrik är en kille som var och provred Goldie idag. De blev väldigt förtjusta i Goldie och jag har lekt hoppryttare t.o.m, haha! De ska komma tillbaka nästa vecka och vi ska då även åka till ridhuset så han får prova att hoppa hennes också, idag var det bara jag.

Sen efter det kom Oskar, eller han kom vid halv 2, älskar honom megamest. Förresten firar vi 1 år på lördag, vi ska först jobba tillsammans på Thun's, hihi och sen ska vi till honom och sen stan och bio, myys <3
Jag har även fått alla mina grejer från H&M, de kom direkt med posten, asnajjs slapp hämta ut det. Chinosen i strl 36 var tyvärr lite förstora, men jag kanske får tampas med de ändå, går ju att använda skärp men de är då fortfarande väldigt baggy. Men jag gillar de, sen var det en randig tröja, en brun t-shirt med knappar och en vit, ganska stor t-shirt och en sportbh som var väldigt skön. Får ta kort på det sen, mamma har lovat att betala halva också, snälllis <3

Therese är min bästaste vän ever <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0