varmkorvboogie

Hallå!

Andra dagen på Thun's då. Hm, inte jätte kul idag. Lite enformigt att bara stå i provhytterna men jag står nästan hela tiden med Johanna så det är skönt iallafall. Förresten knarkar man läkerol när man jobbar där, haha. Fast nu har vi tröttnat på den där smaken. Tyvärr hände det en inte så bra sak. När man kommer dit ska man trycka in i en slags maskin att man kommer och när man går på lunch ska man liksom trycka att man gör de, så den kollar hela tiden hur mkt lön man får. Man ska alltså stänga av den innan man åker hem, men jag råkade glömma det :O Shit, tänkte jag vad gör man dÅ? Mamma sade att det inte var ngn idé att vända och jag hade ingens nummer heller så vi får hoppas att det på ngt sätt går att lösa!

Käkade vattenmelon och glass när jag kom hem, mumma! Sen har jag ridit Peeron också, massa jobbiga afrikanska flugor som var på en hela tiden, inte kul alls!

Men nu är det varmkorv med bröd här och sen efter det ska vi ut och betäcka igen och jag måste väl ta en runda på Goldie också som fått skor nu.

Puss och hej, blir väldigt tråkigt och enformigt utan bilder men har ju inte hunnit ta några nya. Kanske jag hinner uppdatera ikväll och kan hitta lite nya roliga bilder jag inte lagt ut förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0