vi bjuder på champagne

Kom precis hem från Hargshamn. Var där med Pamela, Mats, Elinor och Markus, mycket trevligt. När vi kom dit var det helt perfekt väder och vi badade och sådär, det var 19 grader. Men sen var det liksom soldis hela tiden och lite för kallt för oss, ibland kom den fram men sen flockades molnen över oss igen. Vi kom dit ganska sent, runt halv två och åkte hem vid halv 5. Tidigare idag har jag gått runt Ola med mor min och Peeron. Mockat lite i stallet och lekt fotograd och tagit kort på Gelwin som vi ska ge till Åstratorparna sen i Vetlanda.

Det ska blir hur fint väder som helst nu, 25-30 grader. Vilken lycka att tävla i det! Vi ska bo på tävlingsplatsen i en crosshusvagn, men den var tydligen bra. Känns skönt att bo på tävlingsplatsen och inte typ 4 mil bort som Mia, Victoria och Jullan tydligen skulle göra? Jag har försökt att ringa till Saga, dock bara hem så jag får kanske prova på hennes mobil lite senare. Kanske har de redan gett sig av neråt? De brukar vilja ha lite semester när de ändå åker.

Vilka skönheter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0