we are having a good time

Nu har jag ätit två glassar. Jag vet, jag vet... Men jag kunde verkligen inte låta bli så de bara slank ner. Men jag behövde det kände jag.

Jag har varit hos Oskar idag, mys <3 Vi hade ju hoppats på bra väder som meterologerna lovade men så blev det inte, förrän lite senare på kvällen och då var vi för trötta.

Har inte mycket att skriva men har fått snyggaste bilden på min vän Totte som är typ två eller han kanske sa tre år gammal? Om ni undrar vad det är som ser ut som tomtebloss så är det hans blinbling klocka, halsband och ring som lyser upp. Han blev förresten av med tandställningen idag, grattis!


Kommentarer
Postat av: Hanna / Kungen

Jag åt sex glassar en gång och det kändes toppen! :D tjockisvarning

2008-07-03 @ 18:13:29
Postat av: totte

haha jag åt 1 pizza, en stor tallrik korv ägg potatis, 3 liter cola, guacamole med ost, vattenmelon filmjölk o kalspuffar så du ligger i lä när jag är i närheten:P

2008-07-04 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0