Big Idol

Åh, kul att mina belgiska vänner hittat hit också, kanske får börja skriva en translation också. Får fråga hur många dom är och om det är nödvändigt ;)

Nu har jag skickat efter de där chinosen och även massa tröjor och bh:ar.. Mamma skulle också beställa lite grejer tror jag.

Har ridit både Goldie och Peer idag. Goldie var kalasfin, verkligen jätte fin! Så henne ska vi sätta igång och sälja nu. Den enda hästen vi faktiskt kan få lite cash för så..

Imorgon blir det väl att rida båda hästarna också, städa rummet om jag hinner tar jag nog en joggingrunda också. Elinor och Markus kommer imorgon också tror jag, Jippie! De ska fira midsommar med också, blir nog kalasmidsommar!

Kolla vad vi mer fått då. Bilder på våran stora fina Big Idol, visst är han fin? Han är väldigt lik Biggles faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0