every breath you take

Godkväll, kom precis in från stallet. Midsommar har varit jätte lyckad. Det var verkligen kul! Har massa bilder på min dator däruppe, men tror ni inte det blivit ngt fel på den då? Internet funkar inte, ingen aning om vad det är men antagligen virus, lite surt. Orkar inte skriva allt här och jag tror inte ni orkar läsa allt heller men det räcker väl med att jag säger att det var grymt!

Oskar konfirmerar sig imorgon, eller idag(?). Det var idag han blev konfirmerad tror jag, men det var typ ngt imorgon också. Idag kunde jag ju inte för vi hade fortfarande gäster hela dagen. Sen imorgon vet jag inte heller om jag kommer att hinna. Vi ska hämta Mulle, jag ska rida två hästar och sen på kvällen klockan 17 börjar mitt ridläger jag ska ha. Jätte tråkigt om jag inte kan och det känns kanske konstigt att komma också, har ju verkligen inte hunnit köpa ngn present så det får väl bli i efterskott då...

Har inga bilder alls att bjuda på på den här datorn, jätte tråkigt men sant så kan tyvärr inte bjussa på ett enjoy ;D

Pussbye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0