Grönalund

YES, där var nästan hela min klass igår. Kalaskul var det, jätte roligt verkligen! Jag åkte allting, eller inte lilla vikingagungan och det men allt annat, nej inte extreme. Den mår jag så sjuukt illa av så det funkar inte då, fick minska på Pop Expressen men jag klarade mig ganska bra, var efter vikingagungan som jag fick ta det lugnt, men sen mådde jag bättre och vi gick in på frittfall och tilt, det var faktiskt första gången jag åkte tilt. Den var läskigare än fritt fall enligt mig eftersom att det inte ens var några stolar att sitta i, det var som en hård grej man satt på bara + att man lutade sig frammåt och var tvungen att kolla rätt ner, jag blundade i början vilket resulterar i kortet nedan, men jag kollade efter ett tag. Älskar den där kittliga känslan i magen, går ju inte att beskriva, men ni som åkt fritt fall och tilt, ni vet. Haha, alla skämdes för mig tror jag, iaf sade de till mig ett antal gånger, fast alla ville åka med mig så de måste ju tyckt att jag var lite lustig ändå ;) Jag konverserade med alla som hade hand om de olika attraktionerna och skrek hysteriskt fast det inte ens var läskigt, sån är jag. Särskild bra kontakt fick jag med Jerk, ååh han var så snäll! :D Han såg precis ut som Therese systers pojkväns bror Jesper. Lite mullig, jätte töntiga underbara brillor. Haha han var kul iaf! Han hade hand om flygande mattan som jag, Frida och Alexander åkte typ 10 ggr på rad. Haha, den första gången var roligast. När vi var klara så åkte det fram en keps mellan Alexanders ben, så han tog upp den och sa; kolla en keps. Så gick han och satte den på Bubbas huvud, ni vet snubben som sitter i mitten och tror att han har alla makten över mattan. Då kommer det två turkar och säger, Keps ni sett? Jag börjar asgarva och säger: Den sitter på Bubbas huvud, de fattar ingenting men jag pekar till slut och då fick han tillbaka den :D

Vi åkte hem med 10 färjan och tog 11 tåget från Sthlm till Uppsala, från Uppsala tog vi bussen 00.10 och var hemma i Knutby runt 1, jag och Frida kom väl i säng runt halv 2 och vi slocknade direkt. Vi var nästan de enda som tog sovmorgon idag, fattar inte hur de andra orkade ta sig upp klockan 6, som vanligt.

Okej, lite bilder då, enjoy!!! :D

Det här är jag hemma hos Frida på morgonen innan vi åkte, fick till en himlans härlig pose!




Emma och Frida på tåget dit, massa äckliga gubbar som satt bakom oss och stirrade



Hanna och Rebecka var till och med tvungna att byta plats för att han ville hjälpa dom att ta kort med Hannas mobil ;S



Jag och Jullan var på G också!



Här försöker jag få till en härlig pose, men lyckas tyvärr inte lika bra som på den första bilden, så den här bjuder jag på. Jullan är ju ialla fall söt.



Väl framme i Sthlm var vi tvungna att prommenera till slussen, Jag, Jullan och Emma tog täten och hittade såklart en spegel att fota oss lite i



Rebecka, jag och Frida



Skrattkammaren missade vi inte, här har vi väldigt långa snygga ben jag och Alexander



I den här spegeln kunde jag spänna ut magen ännu bättre än annars :D



Långben, Fridas är dock lite olika tjocka




Sen körde vi fritt fall, himla vackert kort det här!



Och så... Tilt! Haha, kolla hur rädd jag ser ut. Rebecka och Emma ser världsvana ut och Hanna ser ut som någon ny Kurt Cobain eller något.



Sen så var det bara 15 minuter kvar så vi drog till Vilda musen och det var ingen kö alls, vi sprang varv på varv och det blev roligare och roligare kort, detta köpte Hanna och Emma. Lägg märke till att jag och Emma kör exakt samma pose, förutom att jag ser väldigt tandlös ut.



Nu är det verkligen enough med bilder men njuuut hörrni! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda din kusin vitamin

Haha du ser ju väldigt glad ut när du ska åka tilt :)

2008-06-12 @ 19:05:38
URL: http://hejamandas.blogg.se/
Postat av: Woodi ;)

Alex!! I miss you there in sweden :)..

How are you?

Kiss!!!

Love (k)

2008-06-17 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0