Hargshamn

Jajjamen, där har jag varit och badat nästan hela dagen. Jätte skönt var det, blåste knappt heller, vilket det brukar göra eftersom att det är precis vid havet. 16 grader i vattnet, kändes vamare jag doppade mig faktiskt ganska många ggr, fick väl lite färg, speciellt på magen. Måste ha mycket mer pigment där än vad jag har på resten av kroppen.

Sen på kvällen har jag varit och ridit Malins häst Remi. En stor häst på 170 cm, Peeron är ju hemma och betäcker och jag har Emelie Brolin träning på tisdag med Ryttare=idrottare, då sa Malin att jag fick rida hennes, det var kul! Han var seg i början och förstod inte riktigt mina hjälper, men han kom igång mot slutet. Han är van att gå i lite undertempo men skulle han få gå fram lite mer så skulle han bli kalasfin, riktigt mysig häst!

Har glömt att berätta det, men jag har faktiskt fått äran att servera på balen imorgon. Från början är det bara Friends som är lovade men de behövde några till och Hanna och Rebecka rekommenderade mig och Frida som kanonservetriser ;) Så Lisbeth frågade oss, kul! Så det händer imorgon, ska sova hos Rebecka så kommer inte hem alls imorgon. Balen slutar vid 12 så vi måste nog hjälpa till lite efteråt, så de blir sängen sent imorgon men vi har blivit lovade sovmorgon dagen efter, så kan tänka mig att de bara blir 3 lektioner eller kanske ännu mindre på tisdagen eftersom att vi som alltid slutar 13.

Ska och repa någongång i kyrkan också, ska ju sjunga på skolavslutningen, jag, Rebecka och två tjejer i nian. Kul! Killing me softly och ABBAS Mamma mia. Är ledig på torsdag också, för att vi var där på den där öppethuskvällen. Så går bara tre dagar och nästa vecka blir också slapp, grönan på måndag! :D

Nu ska jag slutföra min SO, den måste in i morgon för då sätts betygen.

Puss och halloj

Lite bilder sen Hanna och Elmer var här, var jätte längesedan men har liksom glömt bort dom, men bättre sent än aldrig!

Jag försöker lyfta Elmer


 



Vilket inte går så bra, vi ramlar ihop på marken


 



 

Haha sötisarna, tog kort lite utanför mitt hus, tog ett tag för mig att höra att de var där.



The King liksom



Yes det var ju några, återkommer snart med en film på Elmer när han sjunger fint :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0