Hey, watch me now

Haha, tjabba! Tror ni inte att jag och Therese är med i tidningen UNT idag också. Oskars mamma hade sett oss på baksidan av kulturdelen, ingen jätte bild. Men ganska så coolt att de använde just våran bild för att säga att de fanns bilder från Fett med kärlek på deras hemsida. Antagligen för att vi är så himla snygga!

Har bara varit hemma idag. Inte gjort ett piss, snackat med Oskar.. Sprungit har jag gjort också, sprang halva Ola-runt, sen fick jag så jääkla ont i magen så kunde inte springa ett steg till, var faktiskt inte trött alls men den där magvärken hindrade mig. Så jag fick power-walka istället, haha. Ska nog ut och rida också snart, har ju varit sådant åskväder hela dagen så har inte kunnat göra det.

På söndag ska jag åka med min mormor och morfar upp till Dalarna, det ska bli väldigt mysigt, synd bara att jag är pank annars hade jag gärna shoppat loss i Mora city, höhö. De har ju faktiskt Cubus där, det finns inte ens i Uppsala.

Haha, kolla vad söt Oskar är i mina wayfarers :) Nu åker han på läger så jag träffar inte karln på lite mer än en vecka. Surt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0