refuse to shine

Godmorgon till er som vaknade precis nu! Själv gick jag upp halv 8 idag, var tvungen att ta ut bebistotte och Gelzomin för mamma åkte 6 i morse.

Jag sitter just nu och väntar på att Therese ska komma, 9 halv 10 sa hon att hon skulle komma nu är klockan 09.42 och hon har inte ens ringt och sagt att hon åkt än, ovanligt för att vara Therese? NAT! Hon ligger säkert fortfarande och sover.
Vad ska vi hitta på idag då? Har ingen aning, blir väl lite dans, kanske någon film, hon blir nog tvungen att kolla när jag rider Goldie. Det är ju ganska fint väder idag också, härliigt! Vi kanske lägger oss och solar ett tag.

Hittade en gammal bild på mig och Goldie här :)



En bild på mig och min kusin Amanda också, hoppas på att jag kan träffa henne snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0