Delayed devotion

Haha, då har jag kört lite olika dansnummer för Matilda då. Fäään vad hon garvade åt mig, men det bjuder jag på. Idag var det sista dagen på ridlägret, sorgligt. Idag har de fått hoppa, de ville göra lite som de ville hästarna så jag fick hoppa upp med shorts och ballerina skor på Goldie och hoppa banan och de hindrena som hon gick på sidan om, haha lilla Goldie hon är så duktig på att hoppa :).
Jag frågade de vad de tyckte var roligast av dressyr och hoppning olch de sa att det var självklart att det var dressyr, så man har ju lyckats få fram ngnting ;) Elinor red Goldie så himla himla fint så jag frågade faktiskt henne om hon vill vara med på en tävling på Hallstavik i augusti, hon blev så hiiimla glad, trodde knappt det var sant. Lilla söta Elinor, hon är som min lillasyster nästan. Kändes tomt när hon lämnade mig och Matilda, jag har ju umgåtts med henne i mer än en vecka nu, varje dag.  Vi skulle ju sova på höskullen igår natt men de somnade så snabbt så jag låg vaken helt själv och kunde och kände att jag verkligen inte skulle kunna somna så jag gick in och lämnade dom stackarna kvar där ute, sen kl kvart i 8 ungefär så kom de in. De hade sovit bra eller Elinor hade frusit men hon hade somnat om sen igen ändå.

Var och tränade med Peerrii på kvällen, han var kanon kalas fin! Så hoppas det går bra i helgen, hela min familj åker till Karlstad imorgon och stannar tills söndag, vi ska bo på en camping i en liten stuga precis vid Vänern eller om det var Vättern, haha Sveriges största sjö iallafall, jag kan aldrig skilja på dom två och jag ska ha MVG i geografi(?) haha.

Nu ska vi se om jag har några fina bilder att bjussa på från lägret... Det har jag såklart, som alltid! Eller först ska ni få se bilder på Daniellas fina hår som jag fixade på midsommardagen, jag tror jag ska bli frisör.




 

Okej, åter till lägret då...

Här var vi på långritt och jag hittade en kotte som det hade fastnat ett smultron på, mkt konstnärligt. 

En posande osminkad Alex



En liten tjej som heter Elinor som sover på höskullen.



En liten rumpa med banan och ridstövlar på en brygga.



En tjej som heter Alexandra som tar kort på sig själv i vattnet, lägg märke till mitt snöre på vänster sida som doppas i vattnet.



En liten flicka som heter Matilda som doppar håret i vattnet.



Några småflickor som tvättar håret i sjön. Mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0