virkat

Herregud, jag blir bara bättre och bättre på att sova. Får nog börja ställa klockan snart, idag sov jag till kvart i 10. Inte så kul att sova bort hela dagen. 9 tycker jag är en ganska lagom tid. Vi håller just nu på att röja nere i hagen, jag och min familj. Sågar grenar och Dennis går runt och röjer gräset. Jag råkade ju såklart såga mig i fingret, ganska djupt blev det och jag höll på att förlora typ allt blod, haha. Nej, så illa var det inte men kände ändå att jag behövde tvätta rent det så jag inte får blodförgiftning.

Det blev inget Dalarna idag :( Det blir i augusti eller något, efter alla tävlingar. Känner att jag måste verkligen träna nu till Karlstad, Peeron har ju varit hemma i två veckor och då har jag inte ridit någonting. Han har bara blivit lite joggad hos dem. Men idag ska vi åka till ridhuset så vi får se hur det går. Vad ska jag mer göra i sommar?
Det blir nog inget speciellt alls fram tills på onsdag, då Oskar kommer hem. Hoppas på att jag får göra ngt med honom på torsdag. På fredag är det ju midsommar och det blir ganska så mycket gäster som vanligt, Daniella och alla dom kommer, vi får se vilka vi blir. Sen lördag-söndag konfimerar sig Oskar så jag ska väl dit någon av dagarna iaf tror jag. Sen veckan därpå ska jag ha ridläger för Elinor och Mathilda måndag-onsdag. Det är som ett sommarjobb. Sen hoppas jag verkligen att jag hinner vara med Oskar någon dag innan jag åker till Karlstad och tävlar nationell, jag ska kvala till SM så alla vet! :D Haha, eller det är ju mitt mål! Eller som vi fick lära oss på en ryttare=idrottare kurs, jag ska rida SM. Men vi får se hur det blir med den saken. Hoppas att jag hinner sola och bada massa också. Vi har iallafall plannerat att vi ska åka till Öregrund, jag och Therese och sen får vi väl se vilka som hänkar på det. v.28-29 ska jag jobba på Thun's, det är ju också sommarjobb. Himla skönt, jag kommer nog få lite cash iallafall! Sen sista veckan i Juli ska vi till Vetlanda, wihoo! New forest SM, det är kanonkul! Sen får vi väl se om jag kvalar tilL SM för i sådana fall ska jag väl dit också och efter det kanske jag har tid att åka till Dalarna, eller jag måste ha tid. Jag älskar att vara där med mormor och morfar, ibland det bästa som finns. Det är så lugnt och mysigt.

Jag har hittat finaste kjolen, tror det är min mammas farmors gamla. Inte helt säker men, hon hade mycket fina grejer. Har även hittat en gammal väska som var hennes om jag älskar. Den här kjolen är ju riktigt charmig. Den är virkad och jag gillar det. Man behöver inte ha den som kjol heller, man kan likagärna ha den som en klänning, men helst ska man ha ngt under annars blir det ganska så genomskinligt ;)






Kommentarer
Postat av: totte

jag sov till klockan 14:06 idag:P men du e ju bra på o sova du oxå xD :D

2008-06-16 @ 03:28:38
Postat av: Alex

Haha, du är ju konstig :S Eller inte så jätte när man ser när du skickat den här kommentaren, halv 4 är du uppe så länge :O

2008-06-16 @ 10:03:56
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0