maaat

Idag har jag varit med Oskar :) Först var vi hemma hos honom ett tag och käkade lite lunch och så, sen bestämde vi att vi skulle dra och bada så det gjorde vi. Det var jätte jätte varmt i vattnet, lär ha varit över 20 grader, eller så var det för att jag badade i Hargshamn gången innan. Vi doppade oss först, träffade Krisso, Sofia och Rickard, trevligt :) Vi simmade ut lite till flytbryggan och låg där ett tag sen ville jag att Oskar skulle hämta båten, så han simmade tillbaka stackarn och hämtade den, han är så snäll :) Så vi körde ut med den lite och körde upp lite på land, där stannade vi ett tag och käkade lite melon och sånnt. Sen ringde Totte och sa att han skulle komma, så efter ett tag rodde vi tillbaka. Träffade massa människor, Jullan, Emma, Emma, Totte, Fredrik, Fabbe och några till :) Vi doppade oss ngn gång till men sen åkte vi hem till Oskar igen, började kolla på film men hann inte se klart på den för Dennis ringde och sa att han skulle hämta mig, så hann inte käka där heller, så sitter just nu här och är ganska så hungrig, får gå ner och be någon göra mat till stackars mig, får se om det lyckas?

Imorgon då? Kanske jag ska vara med Oskar igen :) Om min mamma går med på det, men sen kommer jag inte kunna träffa honom på en evighet, så det borde funka.

Ganska så gammal bild, ser sådär löjligt fejkglad ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0