stairway to heaven

Så, jag kom hem nästan precis ifrån Karlstad. Det har varit mysigt och Peeron har skött sig fint men inget kval till SM vilket jag kan förstå, för han är inte stark nog att klara det än, han är ju trots allt bara sex år.

Jag fick ett par nya skor av Dennis, ett par Keds men inte med snören utan ett par vanliga vita bara. Två par t-shirtar, en grå och en vit, 49 spänn på Åhlens så varför inte? Ett par svarta tajta, vet inte va de är för material, tänkte ha de som chinos men vettefasen men jag gillar de iaf. Hög midja är de ju visst också.

OJ, fick nyss höra att min kusin blivit knivskuren... fyra ggr men som tur var klarade han sig.

Nu när jag kom hem hade Matilda eller vem det nu var städat mitt rum så det var kanonfint, men jag har ju röjt ut alla mina kläder så nu är det inte lika fint längre. Hittade ett par bruna byxor, ganska pösiga som är min mammis gamla som jag vet att jag tänkt som chinos förut men nu jäklar var de ganska fina faktiskt. Haha ursäkta för de knasiga bilderna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0