please don't stop the music

Var och tränade i ridhuset, han var ganska fin. Förutom att det var miljontals med hinder i hela ridhuset, fast hon precis sagt att det bara skulle vara ett där. Men det var veterinär Cecilia och hennes man Dick som byggt för Dick skulle hoppa.

Imorgon ska jag nog först ut och springa, direkt när jag vaknar. Jag får annars så himla lätt håll. Sen blir det väl rida eller tömköra Goldie och sen ska jag gå och klättra med Peeron, härligt för mina benmuskler samtidigt.

Elit här under<3

Kommentarer
Postat av: totte

för de första...röre på sig är iten bra för kroppen :D och för de andra så säger jag bara, elit!

2008-06-16 @ 00:09:21
Postat av: Alex

2008-06-16 @ 10:02:11
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Alex

Det första har du väl inte sådär jätterätt i, men det andra stämmer finT !

2008-06-16 @ 10:02:44
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0