Yeaaah, i like it

Fett me kärlek igår, ganska kul! Röjde dansgolvet, haha. Ibörjan körde typ 3 killar battle, Julius kom så vi tvingade ut honom och han ägde ju de andra ganska hårt!!! Haha, sen kunde inte jag och Therese låta bli så vi gick in i den stora ringen och shakade lite också, efter ett tag blev det ett riktigt danstält och det var helt fullpackat. Vi var mest där men var tvungna att gå och ta lite luft ibland. Oskar kom efter ett tag, han tyckte det inte var så kul alls att dansa, haha men jag gjorde det ett tag sen gick vi och hämtade jeans till mig som jag satte på mig, hade kjol så det var inte dåligt kallt. Vi hann precis se slutet av Florence valentines sista låt, det lät riktigt bra. Får försöka hitta några låtar med dom att lyssna på. Adam Tensta därimot var inte jätte bra. Jag och Oskar hann fira 11 månader, bussen gick 1 och på den var det röjj, haha. Eller i början sov jag ganska mkt men det var massa kanadensare och sånna som inte kunde speaka swedish, de var ganska sköna. Sen var det en kille som kallades för Akke som satt och skrek "GÖÖÖÖÖTEBOOORG", han var en av de tre som battlade ibörjan. Haha han var klockren, vi satt och snackade med honom och en av fritidledarna, en gammal brandbilstjuv som nu blivit polis, härligt där!

Jag, Totte och Madde sov hos Therese och vi var väl hemma runt halv 3, vi käkade lite för vi var jätte hungriga, sen lade vi oss och kollade på Ice Age, men jag och Therese hann nog inte se ens 1 minut innan vi slocknade. Vi sov i sängen och stackars Madde och Tott sov på golvet på två madrasser, höhö. TOtte fick inget täcke heller märkte jag imorse när jag satte mig där, Haha. Bara ett lakan och det var svinkallt i Therese rum när vi kom hem, men det hade hunnit bli varmt när vi vaknade. Eller vi vaknade, när jag vaknade rättare sagt. Som vanligt var jag ganska morgonpigg, jag gick upp på toa och kollade på klockan som stod utanför, den stod på 7.45, det kan inte vara sant tänkte jag för tidigare morgon hade Therese sagt att jag inte får väcka dem innan klockan 10. Så jag gick in i rummet bredvid och lade mig i sängen och läste en av mina böcker jag lånat. Det var svalare där också, sen ringde telefonen 11000 ggr och till sist var ju Therese tvungen att gå upp och svara, HAHA YES! De vaknade ju då, försökte somna om men jag gick in och lekte stålmannen och trackade de lite grann. Klockan var tydligen kvart över 11 då och det visade sig att klockan där ute gått fel, så jag måste ha sovit till halv 11 iaf *stolt*.

Åkte hem runt 15 och på kvällen har jag hjälpt mamma laga käk och sen har jag ridit, har fått tillbaka min mobil också förresten som varit på lagning, eller jag har rättare sagt fått en helt sprillans ny! Jippie! De kostade väl för mkt att laga den andra så de lika gärna kunde ge mig en ny, inte helt fel!

pussihej

Jag och Frida lite slitna, tidigt på morgonen efter Gröna Lund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0