ååååååååhhhhhhhhhh

Hej, kan man ha mer otur än vad jag har? Jag har blivit sjuk. Vaknade vid 4 imorse och kände att jag mådde så jävla illa. Försökte somna om och så men det tog ett litet tag. Vaknade vid halv 7 av att mamma kom och väckte mig eftersom vi skulle till ridhuset, jag trodde mitt illamående hade gått över men jag behövde bara vara vaken ett litet tag innan jag insåg att det inte skulle gå att åka. Så mamma åkte själv och red honom.
Mådde illa lite fram och tillbaka. Så nu sitter jag här, ensam. Alla gästerna är här men jag kan inte göra mkt med dom. Några har varit uppe och hälsat på mig, snällt men jag skulle såklart helst varit med där nere.

Typiskt också, skrev värsta långa inlägget igår men så drog mina föräldrar ur bredbandet så det blev aldrig uppladdat -_-. Men jag skrev att Oskar var här och att det var kalas :D jag tkr vi är så roliga xD <3

image86 jag och rebecka när belgarna var här

Våra gröna fina pannkakor
image87

Haha, killarna trodde det var bad så de fick låna gamla kvarglömda grejjer, i strl 140 typ xD
image88

jag och älskling har mina fina strumpor
image89

image90 jag och frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0