Fyrishov

Det blev jag, Oskar, Fredrik och Gullanpullanberg som drog till Fyrishov idag. Hade väldigt dåligt samvete för Therese men hon kunde och ville inte så det är ju bara att vi drar och hittar på ngt annat snart igen då!
Jag tog bussen från Alunda 9.36, Oskar och Fredrik skulle ta en annan från Almunge 9.20, och Totte tog den 9.45. Haha jag är ju klantig jag visste att Totte skulle ta den men sen glömde jag säga det till de två andra grabbarna, men men.

Gick från bussen ensam, för Fredrik och Oskar hade gått ut på stan redan och skulle dra och köpa mackor på Subway. Har inga pengar på mobilen så kunde inte ringa Gullberg heller, men så skulle jag gå igenom Åhlen's för det var så himla kallt då ser jag ju den lilla filluren stå där och tanka mobilen så då gick jag dit. Vi gick tillsammans till Subway och där satt Oskar och Fredrik och försökte gömma sig för oss :O! Kan ju säga att de inte lyckades speciellt bra. Vi gick till Fyrishov, en liten bit att gå men härligt. Oskar tyckte jag skulle gå först bara för att jag hittar så bra, haha ( jag och therese hittade inte därifrån en gång, vi började gå åt andra hållet) De håller fortfarande på och ältar det, haha. Men vi gick dit, jag hade inget lås med mig så fick köpa det. Vi skulle ha en liten tävling vem som kom fortast in i äventyrsbadet, jag var ju ensam inne på tjejernas, stackars mig men det gick bra, jag kom först till bubbelpoolen :D Vi bubblade och sen ville de gå och simma, det ville inte jag så jag kollade på när de simmade två längder. Sen åkte vi rutschbanan en gång, det var inte så jätte kul så vi gick till strömmen och skulle sitta på en grej men det gick inte så bra. Det gjorde det förut när det var jag, Emma H, Frida och Rebecka men de var väl kanske inte lika tjocka som de där tre, hah. Vi bubblade lite till, de ville hela tiden käka men jag bestämmer ju så det blev att vi åt vid 13, men de tog en sån otrolig tid för mig och Gullberg att beställa, men han som stod där var skönast jag ba:
" Jag vill ha köttfärsås och spaghetti"
Så började han lägga upp pasta på tallriken, sen så var han klar och så sa han:
"Vad sa du att du skulle ha för ngt?"
Jag ba: Köttfärsås, han ba: Jaha, jag trodde du sa köttbulle, med skönaste turkdialekten. Sen hela tiden samtidigt som han lade upp och så till alla sa han: Here we go, here we go.. Haha vi skrattade lite åt honom. När vi kom till bordet hade de redan käkat upp sina mackor. Jag orkade inte min mat, men jag hade ju en hund i stolen bredvid som inte var bang på det, haha xD. Gullunge Oskar<3 Sen skulle han dricka ur sin vattenflaska och då tröck jag på lite och han blev liiiite liiite blöt, haha. Han blev lite låstasarg sen när jag inte var så beredd så hällde han cola på min arm och jag befallde honom att slicka bort det, hahaha. Han gjorde det och de andra var ju måttligt roade av oss. Sen hällde han cola över precis hela mig :@ Då blev jag jätte arg så jag gick, haha. Sen kom jag och skulle hämta vatten ur poolen, tänkte att jag skulle ta det bakifrån och hälla påhonom , men Totte kunde såklart inte hålla sig för skratt så mitt  vatten rann ur händerna, haha. Vi badade lite till, gick någon jäkla tipsprommenad, jag och Oskar var typ bäst, så vi får se om de ringer till mig snart och säger att vi vunnit :)
Sen köpte vi mjukglass också, med strössel! Jätte gott :D Då blev det också fajt, haha. Totte började med att kladda lite på min arm så då var jag jätte elak och spottade glass på honom, HAHA. Skit kul var det då blev det en jätte fight mellan allihopa men vi slutade efter ett tag. Sen drog vi därifrån, var tvungen att springa in på Gina en snabbis och köpa present åt Ebba :) Skulle köpa lackleggings också men de var tydligen slut och vi hann inte springa in på den andra för Oskar var tvungen att köpa fotbollsstrumpor. Vi tog bussen hem, gick från Gullhagen hem till Oskar. Kollade på sämsta filmen med Paris Hilton, sen så käkade vi. Vi orkade inte ens kolla klart på den, eller den hade stängts av när vi käkat klart så vi pallade inte spola fram till där vi var.

Imorgon blir det nog bara att dra till ridhuset och stenhård träning inför söndagens tävling, Nikki kommer på lördag. Så sjukt längesedan jag träffade henne, jag har inte ens sett henne sen hon färgade tillbaka till brunt hår :O Eller har jag det? Aja ska bli kul iaf <3

Nu ska jag sova, puss <3

Kommentarer
Postat av: totte

Här kommer kommentaren son Alexandra har tjatat om.
jag va där. jag vet allt :D

2008-03-25 @ 22:55:23
Postat av: Alex

haha jag tjatade fan inte xD

2008-03-25 @ 23:02:29
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0