Gårdagen

Ska berätta om "festen" hemma hos Ebba då. Det blev inte direkt värsta discot men kul var det! :D

Therese kom till mig vid halv 3, jag provade lite grejer inför henne och lät min b.u.s torka in. Sen gick vi hem till Ebba. Vi gick till lilla huset där hon bor, men hon var inte där så vi ringde hem till henne och då svarade de och sa att hon och Jocke var i stora huset, så de kom ut till oss. Haha, stackars Jocke blev utkastad direkt, den bärbara datan fick han med sig bara. Vi skulle hjälpa Ebba att bestämma vad hon skulle ha på sig, men jag kan ju säga såhär att det var ju inte direkt lätt. Herregud vad människan velade. Allt som vi föreslog ville hon inte ha. Till slut hittade hon iaf något, då var jag och Therese klara för längesedan. Vi gick upp till Jocke, han skulle ha mjukisbyxor på sig, haha lodarn. Vi skämdes nästan lite för att vi var så fina. Sen gick vi tjejer till dansstudion och shakade lite. Ebba gick ganska snabbt tillbaka till Jocke och hjälpte honom att baka. Jag och Therese började göra en dans men sen var vi tvungna att springa hem till mig och ta in hingstarna. Vi gick tillbaka dit och då hade alla kommit, det var ju inte så många men. Det blev jag, THerese, Ebba, Jocke, Challe, Jersan, Elin och Linn.. De var full gång med bakande/matlagande. Men vi slog oss ner bredvid Jers och gick in på datorn, haha. De ville ha hjälp men Ebba hade satt deras lilla kaninunge i knäet så vi hade ju fullt upp att passa den, datorn och fåglarna :) Vilken jävla 4-h gård det har blivit där nu asså. Får, häst, hönor, fåglar, kanin, katt, hund.. xD Kom! Om ni vill se djur!
Sen så gick vi upp till dansstudion ett tag och de andra körde pingis, men jag och Therese dansade och de andra skrattade åt oss när vi körde våra heta moves xD haha. Jersa joinade oss efter ett tag. Sen blev elitmedlemmarna lämnade och vii dansade lite till och tog några kort sen så gick vi också upp till huset. Alla var inne i vardagsrummet så vi gick också dit. Då var det sjukaste programmet. Det var en gammal gubbe som hade kommit på ett sett som man kunde få stora tuttar på, han hade värsta tjejhängtuttarna. Han tog två glasskålar(?) med vatten i och så satte han på de, sen blåste ha med ngt sugrör in i de sen la han sig på sängen och typ juckade, hahah. Helt sajk program, alla höll på att spy. Sen kom Jocke och sa att det var mat så vi gick till köket och där serverades det Kött, bea och pommes, mumms! :D
Haha, det var värsta röjmåltiden. Det blev fajt mellan Jers och Tess så Tess hällde ut Cola på hela Jersas tallrik, då blev han jätte arg och matstrejkade!

Sen skulle vi bada i jacutzzin, jag sa att vi inte skulle bada direkt efter maten för då kunde vi få kramp, haha då blev man nästan nerslagen xD Vi satt ett tag sen skulle jag och Jersa rulla oss i den MJUKA, härliga snön. Han kastar sig ut. Jag gjorde det strax därefter. KUL att den var så MJUUUK. Ett jäkla isberg, började blöda på hela knäna :'( Haha, klantigt! Vi låg där ganska länge sen gick vi upp och klädde på oss och jag, Jersa, Challe och Therese gick upp till dansstudion. De andra kom strax därefter med deras goda bakverk :D Mockarutor, de var skitgoda! Vi dansade lite till och spelade rundpingis. Sen så gick de andra in i skaparverkstaden så jag gick också dit, där höll de på att skapa allt från fina skålar till penisar, Haha. Challe skulle försöka göra e nvacker snigel men då kommer Elin hela tiden och förstör och sjunger. "LILLA SNIGEL AKTA DIG, AKTA DIG" Haha, jag och Therese höll på att garva ihjäl oss. Sen så hittade vi typ som trärör eller något, då tog vi leran och kastade och så blev de brännbol av det hela.

Elin och Ebba skulle gå och hämta toffsar. Challe kände för att gå ut och gå och jag, Therese och Jersa hängde på. Vi tänkte först att vi skulle skrämma de andra men sen gömde vi oss istället, Jersa ställde sig och kissade lite där också, haha. Sen gick vi nästan ända upp till vägen och förbi mitt hus. Vi var skitskrajsna, eller inte Charlie men vi andra, alla gick och höll krokarm. Vi höll på att berätta massa läskiga grejer som man varit med om, mysigt men läskigt. Sen så helt plötsligt smyger Challe bakom oss, eller jag märker inte det. Han har precis berättat värsta spökgrejen som hans bror sett och så vänder jag mig om, och han har såklart vita kläder. Fy fan vad jag skrek asså, hahaha. De andra fick tinituss tror jag, men gud så rädd jag blev. Sen gick vi tillbaks tilL Ebba och Elin, vi hade ju varit borta ett tag. Vi lade oss på varsinn madrass och skulle köra sanning och konka, men det var skit tråkigt så vi låg där och snackade lite bara. Sen kom Therese mamma och jag åkte med dom till mig och sen sprang jag upp till huset, livrädd att det skulle stå en mördare och lura bakom hörnet.

Så det var kvällen :) Lite bilder kommer nu.

Elit med flitarna :)
image106

Jag och Therese <3
image107

Jag och Ebba, jag hade Ebbas fina skor så kunde inte gå i leran, df tänkte jag att jag kunde rida på Ebbas rygg. Tror ni inte att hon ramlar då, PÅ mig, haha värsta lerfläcken på hela rumpan men vi torkade bort det värsta och så torkade det in sen.
image108

Det kommer mer bilder, det krånglar lite. Therese har mer kort också :) :)

Tävling imorgon, vi ska hämta Nikki i Alunda vid 18, kul att träffa min syster igen efter en lång tid <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0