godmorgon

Det blir tävling idag minsann :) Vi åker inte förrän vid 13, så jag knoppar och smörjer och sånnt nu på förmiddagen. Red igår, vi åkte till ridhuset. Han var stel och så i början men blev faktiskt fin i slutet, så vi kör på! Vi ser det helt enkelt som en träning, jag utbildar ju honom nu han är ju bara 6 år, liten bebis bara :)
Tror mormor ska komma och titta också, roligt!

På tisdag bestämde vi att vi skulle till fyrishov, men sen kunde inte Therese för hennes mamma fyller år. Så vet inte hur vi gör med allt. Skulle behöva åka in till stan och köpa present till Ebba och en försenad till Dennis, har inte hunnit ge honom något än. Så kanske onsdag eller något(?)... Vi får snacka ihop oss allihopa! Ebba ska iaf ha fest på fredag, ska bli askul. Har längtat efter fest och att få komma ut och dansa, jag och Therese har tänkt att röja dansbanan som alltid :D Vet inte riktigt hur många det blir men tror: Jag, Ebba, Therese, Fanny x 2, Jersa, Linn x 2, Challe, Elin... Sen vet jag inte om det var några mer, frågade Oskar också men han ska på cup tidigt dagen efter så.. Ebbas kille kunde inte heller för hans syster yster fyllde år, gud vad många det är som fyller år i mars alltså!

Men nu ska jag ut och knoppeliknoppa min fina ponny :)

pusshej, wish me good luck !

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0