haha ägda

Tjupp!
Vårat snack fortsatte hela dagen, haha. Klockrent ju, jag och Jull börjar asgarva hela tiden!
På vägen hem så gjorde vi ngt himla skönt. Jag, Carro och Challe bredde ut oss i hela bakre bussen, jag och Challe satte oss allra längst bak och Carro gick och lade ut allas jackor på säten, HAHA! För att inte monstrena skulle kunna sätta sig och tro att de äger bussen. Vi lyckades, och de såg väldigt snopna ut och då säger jag jätte högt, inte en tanke på att de hör:
"MEN GUD VAD BESVIKNA DE BLEV" och två av de kollar bak, haha. Sjuukt roligt! Sen satt jag och Challe och sjöng hela resan hem, Tim bara kollade på oss som att vi var dumma i skallen.

Plugg nu, så ha det bra puss<3

Nikki min älskade syster, med henne kan man prata om allt <3

image77

Kommentarer
Postat av: Nikki

Saknar dig :) Men snart så så ses vi!

2008-03-20 @ 08:02:18
URL: http://missnikkisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0