i'm so lucky lucky

Ååååh, vad jag är glad! Alla rätt på matte provet, eller inte säker på att det var exakt alla rätt, men absolut ett MVG. Så sjuukt skönt, ville inte tappa mitt betyg i matte. Har gjort tre prov idag. So, fysik och så matten också då. SO:n gick ganska så bra, eller jag är inte klar än, får fortsätta efter lovet. Jag och Hanna skrev så mkt så vi hann inte klart, vissa gjorde klart det på 5 min fattar inte hur de hann det. Fysiken gick också bra, ett VG sa Lisbeth! Fick tillbaka min novell också, VG+ mkt nöjd är jag med det, hon hade inte gjort några rättningar alls i hela texten så kanske rök MVG:et p.g.a att jag skrev 2000 ord för mkt. Snackade med min spanska lärare också hon hade inte rättat mitt prov bara kollat på det och sa att det såg mkt mkt bra ut så jag hoppas på minst VG.

När jag satt på min buss och väntade på att Norrtälje bussen skulle komma, då kmr Hanna och Rebecka springande. Hanna hade jag precis sagt hejdå till men Rebecka har varit sjuk i flera dagar så det var kul att se henne. Jag fick ett proppfullt påskägg med massvis med aasgott godis, alla mina favoriter ;) kanske var df hon frågade om de förut. Det var ett fint påskkort också med en Göran Persson kyckling på :D

Mamma sade precis att beställt nytt telefonabonemang så nu kan man snacka hur lång tid som helst, helt gratis! Najs najs, så jag kan nu ringa hem till folk gratis så slipper ni pröjsa ;) Dock är det inte gratis att ringa till mobiler ;/

Gud så lycklig jag är :D:D WOHO, looov! Imorgon ska vi till grannen på förmiddagen och gå tipsprommenad och käka lunch, hela byn är bjuden :) Ny tradition. Sen kommer kanske Oskar också på eftermiddagen, då måste han hjälpa mig att baka kladdkaka för jag ska göra det tills på lördag när det är 40-års partaj hära!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Carlsson

Jag hoppas att det smakade.. Jag ska börja läsa din blogg nu, det var faktiskt väldigt kul;)

Puss kram

2008-03-20 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0