lajj

Jag ska fortsätta med lägret nu, hann ju inte klart sist!

Jag sminkade som sagt Fredrik och ni har ju fått se hur fint resultatet blev, haha. Han såg verkligen ut som en riktigt tjej och så pratade jag med Simon.B och han sa: jaa, asså skulle han vara en riktig tjej så skulle jag fan tända på henne. HAHA!!

Senare på kvällen fick vi leka lite lekar och sedan var det dags för Mello fello, vi fick titta på det. Först skulle vi inte få det men det var ju tur att prällan ville det lika mycket som oss. Jag tyckte Perrelli och Sibel var bäst. Sibel sjunger ju faktiskt helt otroligt bra, hon måste ju vara en av de bästa i Sverige tycker jag. Charlotte är ju så självklar, hon är som PH och Carola... Man kan ändå lita på att de aldrig sjunger falskt o.s.v... Linda Bengtzing var väl också okej! Men Björn var ju bäääst!
 
-Var får jag allt ifrån?
-GLÖGGEN!


Sen efter melodifestivalen så fick äta fika, men jag var så mätt av allt chips och godis så jag skippade det. Så vi satt och snackade bara eller jag låg på dom här stackarna dåimage66

Efter det var det dags för andakt, inte lika sorgligt som dagen innan. Sen efter det fick vi fritid, WOHOOO! Det var askul, jag och Frida var inne i grabbsens stuga och käkade godis och snackade. Trevligt trevligt! Vi gick tillbaka till våran stuga vid halv 12. Vi satte oss uppe i Hannas säng och pratade. Sen så ringde Oscar till hanna =) då gick hon ut och Frida hade redan gått ner till sin säng. Jag bara lade mig ner och kollade upp i taket och då så somnade jag tydligen för Frida försökte få kontakt med mig men fick ingen reaktion hon sa hallå flera gånger och sjöng: hallå hallå det här är x-22! Sen somnade tydligen hon också för när Hanna kom tillbaka så var det tydligen inga pigga tjejer inte. Hanna trodde ju vi skojjade och sa: Men tjejer det här är inte roligt. Men vi var ju seriösa så Hanna fick helt enkelt sova i min säng!
Klockan 07.30 kom Mattias och knackade på dörren och jag vaknade direkt och skrek. JAAAAAAAAAAAAAAA!
Han ba; bra bra ni vaknade!
Hanna var lite trög att få upp. Jag och Frida var tvungna att duscha för vi kände oss så grymt ofräscha! Fettigt hår och smink under ögonen, ingen hit! Men vi blev fräscha igen efteråt.

Käkade frulle och sedan gick vi ner och hade gudstjänst, ganska mycket sång så det var ju okej! Efter det gick vi och packade och sen var det dags för lunch. Frida, Jenkan, Lotta och Mimmi skulle spela match så de var tvungna att åka tidigare, Lottas mamma kom och hämtade dem.

Vi åkte någon timme senare, samma buss som kom och hämtade oss och jag och Fredrik satte och kollade på John Tucker must die. Fast Fredrik kollade bara i början sen tröttnade han för han hade redan sett den flera ggr. Så han sms:ade med en speciell person i stället, behöver ju inte avslöja för alla vem det är ;) Lycka till kan jag bara önska de tvÅ !:D

Åkte hem till Hanna ett litet tag för mamma hade tömkört Peeron så hon hann inte dit exakt tiden då bussen kom men det gick bra det med. Vi kollade i skolkataloger och jag hittade sötaste Oskar :) <3 Även lilla mange med som inte var lika söt som min älskling <3


image67

Nu ska jag dra , puss <3

Kommentarer
Postat av: S A R A

björn e bara såå grym

2008-03-11 @ 17:45:51
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0