lite kvällsuppdatering

Klockan är halv 10. Alla här hemma har redan gått och lagt sig. Eller mina föräldrar inte hemma, det är på någon båt, sen ska de sova på hotell. Så Rose-marie, Peter, Camilla, Pontus och Emma är här. Men det är bra att jag har Oskar att prata med på msn iaf och så Jullan såklart ;) <3

På söndag är det tävling, Nikki kommer runt 18 till Alunda då ska vi hämta upp henne och sen blir det väl hem och fixa massa inför tävlingen, vi måste åka 07.30 på söndag. 06.30 i tiden som vi har nu, man ställer ju om till sommartid där. Så vi måste ha gjort allting klart på lördagen, men jag har ju hela dagen på mig innan Nikki kommer så jag lär ju hinna en hel del då.

Vid 11.00 imorgon kommer Ignesta-Karin och hämtar mig, då ska vi koppla på trailern och sen ska hon skjutsa upp mig och Peeron till ridhuset, hon är typ världens snällaste(?) Men hennes barn ska till tandläkaren och under den tiden ska jag passa på att rida, sen hämtar hon oss igen och skjutsar hem oss :) Sen vid 15.00 eller ngt kommer Therese, då ska vi gå till Ebba och hjälpa henne förbereda, sen måste vi fixa oss och sådant, måste hem och hinna ta in havremopparna också! Håller på och funderar lite på vad jag ska ha på mig. Det väger mellan två olika. Anntingen:
* Grön/svart randig ballong klänning, leggings, svarta pumps
eller
* Typ senapsgult(?)långt halterneck linne som jag lånat av Therese, leggings, svarta pumps

Vilket låter bäst? Känner just nu mest för senapen, men mina känslor varierar från dag till dag så man vet aldrig vad jag känner för imorgon, får fråga girlsen också vad de tkr om allting. Ska köra guld i min make up iaf bestämde jag och Therese och jag ska matcha med guldsmycken till det ;)
Therese ska ha på sig:
*Svart ribbat linne, Leggings, naturvit kjol med jätte hög midja, svarta pumps.

Vi ska ta sjuuukt mkt bilder så ni får se hur fina vi är sen :)

Puss puss <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag slår som förut ett slag för senapen ;) Hottiast blir du då :D

2008-03-27 @ 21:51:05
URL: http://niilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0