lite video också

Har verkligen inte haft tid för att blogga men nu har jag det, passar på innan melodifestivalfinalen börjar!

Igår var jag först hemma hos min underbara pojkvän Oskar :) <3 Sen så drog vi ner till hallen efter att vi käkat och kollade på när f-93 spelade mot p-94, killarna vann! Sen så var vi på cafet, inte så jätte många där, eller jag tror egentligen att det var det men alla var så utspridda, men Therese, Totte och Mange var där så vi hade lite latch iaf!
Sen åkte vi hem vid 23 och jag sov hos Therese, vi var så himla trötta haha då är vi ganska så lustiga. När jag vaknade jag på natten trodde jag att det var Oskar som låg bredvid mig så jag tänkte ta och hålla honom i handen men så såg jag att det var ju lilla Therese ;) hah

Mamma kom och hämtade mig vid 16 hos Therese, sen åkte vi hem och jag käkade våfflor och sen gick jag ut och red och fixade allt i stallet. Peeron var fin men väldigt pigg, vilket är jätte bra! Jag älskar pigga hästar. Det finns inget som är så jobbigt som när man måste sitta och sparka fram de, de ska man inte behöva då tycker inte hästen att det är kul!

Jag bjussar på ett ganska så tråkigt videoklipp, från skolan.


Kommentarer
Postat av: Erik

Woopah!

2008-03-16 @ 17:24:59
Postat av: Alex

morfar

2008-03-16 @ 17:49:03
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se
Postat av: VictorMichi

den klubban fick ni av mig:O:P

2008-03-24 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0