mobilen är borta

Hej, kom precis hem från en rätt så lugn skoldag. Vi hade vikarie på de tre första lektionerna, ganska så soft. Sen hade vi musik, mitt favorit ämne. Tyvärr så är det alltid så att de får göra roliga grejer när jag inte är där, som att sjunga massa och sånt. Sen när jag kommer så är det alltid bara massa folkmusik och grejs man ska plugga på. Men hela lektionen gick åt till en film om Jimi Hendrix, vilket inte gjorde så mkt eftersom han är grym! Sen var det käk , åt väl runt 20 st chicken kebab, alla käkade som grisar. Martin åt 50 st, haha. Vi har önskevecka den här veckan så imorgon är det hamburgare, på onsdag påskbord och torsdag lasagne, najs najs!
Efter maten hände det en lite mindre najs grej. Eller jag märkte inte någonting då, det var efter våran röjiga gympalektion som jag itne hittade min mobil, helt borta var den. Letade på ungefär hela skolan och frågade massa men ingen som visste något, så Dennis kommer väl strypa mig långsamt, den är ju inte direkt billig om man säger så.

Men åter till våran gympa lektion, killarna badade så vi tjejer hade hallen för oss själva. Vi lirade lite rund-badminton. Hade musik på, på högsta volym. Massa gamla Atomic kitten låtar och bara massa sånna som man känner igen. Himla kul att man fortfarande kommer ihåg de så bra.

Nu är det snart mat och sen så måste jag fortsätta med mitt pluggande, har en svenska recension att skriva också.

Jimi Hendrix kanske bästa låt, Hey Joe. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: TU MADRE

Hej tack! :)
Jovissst kan jag göra det, men jag är inte så bra på sånt Jag gör bara om en frdig stilmall , ändrar färger och textsnitt och gör en enkel header... :P

2008-03-17 @ 18:38:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: totte

Fan alexandra när började du lyssna på Jimi hendrix? fan du måster ju uppdatera mikg om sånan saker wtf:D

2008-05-08 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0