på bättringsvägen

God morgon!
Mår mycket mycket bättre idag, skönt! Hoppas att jag kan tävla imorgon, måste åka till ridhuset idag också isf så vi får se om jag mår tillräckligt bra för det.

Gick och lade mig vid halv 1 igår.. Hade ju sovit hela dagen så trodde inte att jag skulle kunna sova men jag somnade iaf och vaknade vid 6 imorse men sen somnade jag om till klockan halv 8, skönt!

Bjuder på lite videoklipp. Det här är från en gympa lektion i sjuan. Jag gör masken men min rygg böjs lite för mkt, haha. Ursäkta mitt garv efteråt.



Haha jag och Therese har lite småroligt på toaletten :D

image91

Fick sötaste halsbandet av min moster igår (:
image92

Therese och Ebba <3
image93



Ha en bra dag! :D

image94


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 09:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0