skola igen

Så ett snabbt inlägg nu. Har pluggat mest efter skolan, matte.

Lite läskigt idag, en tjej som fick ett anfall, behöver inte nämna namn men hon fick något anfall, vet ej vad det var för något, kanske astma eller epeleptiskt. Så ambulansen kom och det var en stor händelse i våran skola. Om ni sett på sjukhuset på kanal 3 så var han Janne med och hämtade tjejen ;) Jag har aldrig sett på det men det var Frida som reagerade.

Jag har börjat fixa min egna design på bloggen nu :) var ju Nikki som fixade förut, men alltid kul att lära sig själv och att variera lite. Så snart kanske det blir ännu lite mer, har förstorat profilbilden och lagt in en klocka, det är allt än så länge.

Är nöjd med min novell jag skrev igår, kanske ska lägga ut den här sen, funderar på det. Men ni kanske inte är intresserade av den ;)? Men det kan jag förstå den är närmare 2000 ord, den behövde bara vara runt 300, men när jag väl kommer igång att skriva så har jag svårt att sluta, aja adjöss!

Kommentarer
Postat av: oskar

jo lägg in den älskling:)

2008-03-13 @ 16:39:16
Postat av: Anonym

elepelepsi anfall var det

2008-03-13 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0