skola

Sitter här ensam i bibblan, eller det är andra här också men inte som jag är särskilgt bra polare med. Vi hade som sagt en tävling idag, som jag sagt tidigare, eller har jag gjort det? Vi skulle iaf pynta borden i matsalen, varje klass försig .. Alla bestämde några representanter, det hade jag såklart glömt bort. Jag var inte ensam, Hanna hade också gjort det. Rebecka är sjuk så hon kom ju inte alls, så jag kan vl säga som så att jag fick lite lätt panik när Lisbeth kom fram och frågade om vi hade med oss grejs. Men Hanna ringde till sin mamma och hon tog med sig till jobbet, hon jobbar på tandläkarn här bredvid skolan precis så det var ju nära. Vårat bord blev... Skitfult xD och jag vet ej var vi kom i tävlingen men jag kan ju säga direkt att vi inte kommer bland de bästa. Alla var ju värsta satsare, hade med sig godis och grejjer.

Vi slapp HK:n , himlans tur för de hade prov. Fast hon förra veckan sa att vi inte skulle ha det så kom det ett oförberett, har ju lång tid på mig nu. Men jag kan ju inte säga att jag har lite grejer att göra.

Syslöjd hade vi och jag började med en "miniklänning". En randig, typ rosa grå, tror den blir nice. Jag och Jullan hade snack, fett skönt att snacka med henne för hon är ju i samma stadie som mig ungefär. Emma och Frida kom in också i snacket men de blev mest chockade över det hela.

Men nu måste jag kila på EA. Dennis fyller år idag förresten, 40 bast blir han. Gammal gubbe det där :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0