skolan

Tjenamors!

Sitter i datasalen med alla noobs. Bland annat Frida, Markus, Fredrik, Erik, Pungsvett, Jesper, Danne och en liten ful fan. Det var väl inte bland annat, utan exakt allihop som var här. Alla sitter och kollar in min blogg och jag har fått reda på att de flesta av alla här läser min blogg, jag är stolt! Alla borde börja kommentera lite mer så blir allt mycket roligare.

Frida fick precis veta en grej och hon är väldigt uppspelt, tänker inte skriva ut vad det var här i bloggen, men lite kul är det. Hon visade mig precis världens snuskigaste bild på en fot som var av från ett ben, blää!

Himla skön dag idag. Först HK, vi fick göra precis vad vi ville så jag och Frida gjorde gröna pannkakor med rosa grädde, jätte gott var det!

Hoppas attt jag inte behöver göra spanskaprovet idag, jag har ju glömt nästan precis allting.

Hade tydligen den här bilden på datorn i skolan, så lägger ut den här. Var förra nyår, det var hyfsat roligt faktiskt!

image70Frids och Nikki<3
image71 gotland :D

Nu avslutar jag detta inlägg, kanske skriver mer senare. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag med tuggumi och Frida med min jacka XD haha Snyggos!

2008-03-12 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0