" Tjena Yngve, det är Ingve "

Som ni ser så har jag gjort om ännu lite mer på bloggen :) Börjar ju få snits på det där. Har glömt att berätta också, jag är jätte brunett nu! Färgade igår efter att folk klagat allt för mycket på att det såg grönt ut. Så nu är jag brunhårig, det duger väl men vill nog vara blondin egentligen, haha. Men nu ska jag inte färga mer, det får bli till sommaren i så fall!

Ååh, vad jag längtar till imorgon, då är det fest längtar efter att få dansa nu så det bara kliar i kroppen på mig. Längtar till i sommar också, då blir det Krutudden, riktigt kul! Då ska alla dit! :D :D :D

image105

Haha, jag och Therese på ett fiik xD ursäkta att vi är så himla fula just här


Kommentarer
Postat av: Yngve

haha klockrenast: tjena yngve , det är ingve XD nånn som kunde gissa låten förresten?;)

2008-03-28 @ 09:54:42
URL: http://niilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0