Anouk

Skulle skrivit ett inlägg idag på EA:n. Hade tagit upp ett nytt inlägg-sida och allt men sen blev det verkligen ingen tid över till det. Först  och främst var jag tvungen att göra klart mitt arbete som vi ska redovisa på imorgon, jag hann klart också vilken rackarns tur! När jag blev klar var jag tvungen att plugga spanska, till mitt prov. Provet gick okej, tror jag! Hoppas VG iaf.

Oskar åkte med mig hem efter skolan, mys pys :) Men nu har han åkt igen, inte lika myspys.. :/

Nu ska jag öva på redovisningen, puss och hej

Herregud, vet ni vad jag kom och tänka på nu? Jag har inte pratat med Anouk sen hon var här, det känns ju rent ut sagt förjävligt. En av de bästa människorna jag träffat... Hoppas att vi inte tappar kontakten helt, men det verkar vi redan ha gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0