better in time

Ingen har väl missat att jeansjackan är tillbaka?

Jag hade hur många som helst när jag var mindre, jag visste att jag hade de kvar så gick ner och letade lite och där hittade jag tre stycken jätte fina :) + en kavaj, eller det var som en fastsydd hoodie i den, men den klippte jag bort så nu har jag en trendig kavaj också, kalas!

Inte gjort mkt alls idag, höll först lektion för Elinor, gud vad duktig ungen har blivit, kul! Hon och Matilda kommer ju på ridläger hos mig i sommar, så det blir väl mitt sommarjobb kan man väl säga, hoppas att Anki från Thun's ringer också. Skönt när man kan jobba ihop lite stålar sådär!


Kavajen, much better in real ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0