God natt

Litet kvällsinlägg, red Peeron. Han var fin, men lite trött. Hingstig var han också när jag skulle hoppa upp.

Nu sitter jag här och har precis borstat mina tänder, ska alldeles strax gå och lägga mig för imorgon kommer Oskar runt halv 10. Har fixat massa filmer som vi ska se på. Förtrollad och A walk to remember, så de blir väl filmmys hela dagen nästan :)

Jag skulle vilja ha värsta glassiga proffskameran med stativ och allt, härligt att kunna ha en egen och ta massa underbara bilder. Kanske ska bli fotograf i framtiden?

Förresten så har jag kollat en del på bikinis, gillar speciellt en från Gina. Ett par wayfarers ska man väl försöka hitta också, finns ett par även de från GT.. 79 spänn bara, det kan man ju klämma fram. Men när man väl är på Gina så tycker jag aldrig att de har något, för det mesta är allt redan utsålt..

Men nu ska mitt huvud få pryda kudden för några timmar, vi hörs igen imorgon.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0