look at me now

Haha wow, det var många som inte tyckte jag skulle sluta. Får väl försöka fortsätta då..  I helgen är det bannemig tävling, nationell i Dyltabruk. Vi åker redan imorgon och vi har laddat upp med massvis med godis, vi åker imorgon p.g.a att jag startar redan 08.15 på söndag. Det är FEI:s mästerskap och lagtävlan. Önska oss lycka till! :D

Märkte att alla bilder Elin skickat på mig och Peeron hade kommit i delade så jag bjuder väl på några.






Sen en stekarbild med mig och mina fina wayfarers, blev tyvärr rätt mörkt ljus


Kommentarer
Postat av: oskar

lycka till älskling:)<33

2008-05-23 @ 22:35:35
Postat av: Anonym

Lycka till Alex, ska ta mera kort på dig å Periboy då <3 Ni tar vinsterna lätt <3

2008-05-24 @ 10:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0