Morrn morrn

Vaknade för ett tag sedan, sov väl sådär. Hade gärna sovit lite längre, men jag kan ju tyvärr inte göra det.  10.30 ska jag hålla lektion för Elinor på Peeron, skönt med lite extra cash :)

Mamma kom springande nyss och sa att de räknat fel på mitt protkoll igår, vi brukar alltid kontrollräkna, bara för att vi inte gjorde det var det fel. Eller det var inte de som räknade som gjort fel utan skrivaren, de står 7*2, som är 14.. Det står 12. Det är två poäng, som kanske inte är så mkt, men det gör faktiskt så att jag höjer min procent till 67,37. Det låter mkt mer om man säger det så.

Jag och Oskar planerade massa grejer igår som vi ska göra innan vi fyller 19 och innan vi fyller 17, mkt underbara saker <3

Nu ska jag gå och käkade frukost, puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0