Dagens

Ännu en dag har gått, det blev inget speedway med Therese. De skulle inte komma hem förrän halv 11 och det tyckte jag kändes sent, det är ju AKRO imorgon. Jag har sträckt mitt ben, eller det var ju ett tag sen och det är fortfarande inte bra. Men jag ska köra ändå hade jag tänkt, Björn får linda det åt mig och så får jag linimenta lite också.

Najs dag idag, började kvart i 9 slutade 13. Fick tillbaka tre prov. Hade MVG på spanska provet, bäst av alla faktiskt :) Eller hade samma som Fredrik men vet inte hur allvarlig han var. Sen fick jag veta matte, 2 fel hade jag. Det var också MVG, bra! Men Frida hade alla rätt och jag tyckte det var konstigt för vi trodde att hon hade fel på en men vi får kolla det med Lisbeth sen. Sen fick vi engelskan också. VG+, 3 poäng från MVG jag är jätte nöjd, har verkligen gått frammåt med den.

Har gosat med bebis ännu mer idag, han börjar tycka om mig riktigt mycket tror jag, han kommer och vill leka som fort jag går in till honom, lilla söta gubben <3

Har skickat min recension till Åza nu, trodde jag hade gjort det. Men hon kom fram idag och frågade om den så det var ju bara och skicka igen då. Håller på med SO:n också. Det känns ganska bra, jag har MVG-nivån och den är faktiskt inte så svår som jag trodde.  

Just nu ritar jag en teckning som jag ska lämna in till Yvonne, skulle bli en landskapsbild som var halvklar, men den blev så dålig så jag ritar en bild på mig själv i stället.

Ska vara med min älskling imorgon också, underbart <3

Dagens:
Vitt ribbat linne, JC
Svart kofta, H&M
Gräddvita lite längre shorts, Diesel
Vita tygskor, Stadium
Väska, mormors gamla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0