jag älskar oskar mest

Oskar kom vid halv 10, hade inte hunnit käka frukost så vi tog med oss den upp till min säng och kollade på förtrollad, den var ganska bra. Vi kollade också på "A walk to remember". Verkligen en film att rekommendera, man gråter i den iaf.
Sen har jag och Oskar dansat lite och hoppat studsmatta, vi gjorde jätte sen lunch, vi glömde liksom bort det så vi åt vid 4 typ, fiskpinnar och potatismos blev det, helt äcklade var vi efteråt. Haha majonäs och grejer till. Två timmar efter det käkade vi fläskfilé med typ ngn sås och klyftpotatis. Han åkte nu precis och jag gick ut till stallet. Peeron skulle betäcka Goldie och då gick det lite fel... Hon började blöda och så men Cecilia trodde inte att det var någon fara ändå. Kanske att han rispade henne lite på slemhinnan.

Har fixat Linas kvällsbok nu också, så den lär jag kika på snart, kanske inte idag men när jag får tid.

Puss och hoj<3

Haha, såg massa filmer med mig och Therese, gud vad jag saknar dig.. Vi träffas nästan aldrig längre, och nu har du jobb och allt...

Kommentarer
Postat av: oskar

haha japp det blev lite sen lunch , ah den filmen var bra fick tårar i ögonen:P jag älskar dig mer älskling<33

2008-05-16 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0