helvetes

Sitter här och ritar nu igen, inte på samma bild utan faktiskt en helt ny, känner mig riktigt stolt, men nu börjar det bli helt okej, hoppas att hon kan ge mig ett VG i bild iår, får smöra lite. En som jag därimot är insmörad i är Håkan, han sa det tilloch med till mig och Rebecka idag: "Ni är mina favoritelever, det vet ni va?" Haha, känns nästan lite jobbigt för han favoritserar så himla tydligt. Är nästan klar med SO:n nu men den sista frågan var faktiskt knepig.

Oskar kommer till mig imorgon tror jag, han måste ju få gosa lite med lilla fölis, jag har inte gjort det idag. Men vet inte om jag kommer hinna det heller, har hela rummet som ser ut som ett bombnedslag.

Lite gamla bilder hittade jag visst också. Den första föreställer mig runtsläpandes på Rebecka under en lektion, haha våran vikarieser ut att undra lite grann bara.


Hahaha, det här är nog den snyggaste bilden som finns på mig.


Emma, Frajd, jag och Jull i sjuan


Åh, kolla sötoggie :D Typ ett år sen..


Haha härligt tighta jeans iaf på oskar ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0