Vi har gått till elit

Lade i ett tidigare inlägg in en liten film som jag, Elinor och Simon gjorde när jag kommit hem från tävlingen.

Vi har gått upp till elit , vi vann allting :) Jag vann min kategori också, Norea kom 2:a och Hanna vann sin kategori, kalasbra lag! Jag fick ett schabrak, ett täcke, presentkort, plaketter och rosetter. Peeron var inte på topp på framridningen men både han och jag lugnade oss inne på banan och fick till en helt okej ritt, den enda missen var väl att han tog in rumpan lite till vänster i rakriktningen och i en volt. Fick 66,89% och Norea kom tvåa på 65%. Oskar var med också, haha vi får se om han orkar följa med någon mer gång, han tyckte säkert det var skittråkigt även om han inte ville erkänna det, jag tyckte det var kul att ha honom med iaf :) <3
Nästa tävling blir en nationell på Dyltabruk, det är ett tag kvar tills den är så vi hinner säkert stärka honom till den.


Kommentarer
Postat av: oskar

haha nej men det var ganska roligt faktiskt:D<3

2008-05-03 @ 21:26:02
Postat av: mormor

Stort grattis från mormor och morfar!

Du är jätteduktig.

2008-05-04 @ 09:00:40
Postat av: Anonym

2008-05-04 @ 09:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0