You are the voice

Tisdag, najs dag idag. Först sovmorgon och jag hade hälsosamtal, hade växt en halv centimeter, ganska coolt eftersom det bara var max en månad sedan jag var 167,5. Men allt såg bra ut... missade spanska provet då, men det gjorde inte alls så mkt eftersom jag knappt pluggat någonting. Vi slutade sedan vid 1 och jag tog bussen hem.

Är nu nästan klar med en svenska grej, typ som en filmrecension om Mice and men, vi såg den på engelska men ska skriva det på svenska så det är ganska najs, det kan även vara ett sätt att påverka betyget, det är bra!

Ska käka snart och sedan bär det av till Ulvs Väsby och det ska tränas FEI program på hög nivå. Inte alls lång tid kvar till den nationella nu.

Juste, det glömde jag säga. Jag och älskling har varit ihop i 10 månader nu, eller egentligen igår men glömde skriva det. Imorgon får jag vara med honom, han är hemma hela dagen och städar, de har operation dagsverket eller något sådant så då kommer han nog när jag slutar :)

Nu är det käk, puss sålänge <3


Kommentarer
Postat av: oskar

japp 10 månader älskkling:)<3 älskar dig mest<33

2008-05-13 @ 20:08:39
Postat av: Therese

jag är 1 cm längre än dig:D va på kontroll igår och jag är 168,5 ;)

2008-05-15 @ 13:33:32
URL: http://niilssoon.blogg.se/
Postat av: Alex

Men då är du ju inte 1 cm längre, en halv :D

2008-05-15 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0