And now i'm back

Jag har varit pigg idag, har sovit ca 9 timmar, jätte skönt. Förrutom på första lektionen var jag grinig som fan, haha. Höll på att börja låstasgrina hela tiden,  det skulle vara på skoj iallafall. Vi kom tvåa i en EU-frågetävling. Vi var grymmast.

Oförberett på engelskan, vissa grejer var svåra så jag räknar väl inte med något speciellt bra betyg, tyvärr. Svenskan är just nu den roligaste lektionen eftersom att vi får hålla på med våra kärlekshandböcker. Jag, Frida och Emma var i bildsalen hela lektionen och jag pysslade ihop min framsida till häftet. Spanska sista lektionen. De lyckas alltid sätta in oss på sista lektionen, i år är det både måndagar och fredagar.

Åkte hem med bussen och Robin Pousette somnade så jag knäppte kort på honom, när vi var framme så vaknade han av min blixt och höll på att ramla när han gick ur bussen för att han var så trött. Han tackade mig iallafall för att jag väckt honom på något sätt, haha. Hade funderingar på att låta honom sova ut där och låta honom vakna i ett mörkt bussgarage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0