applebottom jeans

Halloj bloggen.

Idag har jag jobbat igen. Mycket folk hela dagen. Men det är bra för då går tiden snabbare. Jag har bara stått i provhytterna hela dagen med Sofie. Efter det kom mamma och hämtade mig, men var tvungen att jobba över i 35 minuter. Oskar åkte med oss hem därifrån också. Jag red Goldie innan middagen och så har vi haft en "minikräftskiva". Dennis, Simon och Mange har varit i Vällen eftersom att vi har fiskerätt där och lagt burar. Idag låg det närmare 80 kräftor i de. Så är det någon som vill köpa, varsågoda!

Oskar har The love guru på sin Ipod, den lär vi nog se om ett tag. Men nu tror jag minsann att han däckat i min säng. Eller så härmar han bara mig. Jag somnade direkt när jag kom hem med jackan och allt, haha stackars Oskar!

Vet ni vad? Jag kör nog på mina nördbrills i skolan på måndag, folk får säga vad de vill. Oskar tycker de är grymma iallafall. Inget speciellt kul inlägg idag, har inte haft tid tidigare heller.

Puss från oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0