August my man

Text från August är önskad, självklart ska ni få det då. Jag började dagen med Thun'swork. Ganska dryg dag, efter det skjutsade mamma hem mig till Frida, som inte var hemma. De hade varit och spelat match i Enköping hon sa att det skulle ta drygt en halvtimme för henne att komma hem. Det är lugnt tänkte jag, hade en bok och allt i väskan. Sen ringer Frida och säger att hon är tvungen att ta bussen då har jag väl suttit i drygt en halvtimme och hon säger att den går om 20 min. Vi snackar ett tag och jag går bakom deras vedbod och kissar eftersom ingen var hemma. Efter ett tag lägger vi på och jag tänker att det inte kan vara lång tid kvar tills kvinnan kommer, då ringer hon igen jätte arg och säger att hon kollat fel på tabellen, hon har kollat vardagar, nedrans! Så hon vet inte när nästa buss går och jag har suttit och läst i 1 timme, full med myggbett överallt, haha. Emmas föräldrar(som Frajd åkte med) hade tydligen erbjudit henne skjuts hem från första början men hon tyckte det kändes jobbigt eftersom att deskulle bort klockan 16. Men Frida står kvar där när de kommer tillbaka, på väg till festen. "HOPPA IN" Är det enda Claes säger och så kör de jätte snälla människorna hem henne trots deras stress till festen. Vi var hemma hos Frida ett tag och sedan skjutsade Niklas oss till Knutbykrogen och så tog vi med oss två familjepizzor hem till Emma H, där Emma L redan befann sig. Vi hade det sjuukt mysigt och snackade och lyssnade på musik och sådant. Efter ett tag var vi tvungna att gå till bussen och Emma L skjutsade upp oss till bussen, eftersom att hon hade moppe.

När vi kommer dit så är det inte jätte mycket folk där så vi går och lämnar lite grejer hos Jullan som var hos BErg och käkade kräftor. Sedan går vi tillbaka och de börjar komma lite mer människor. Vi befann oss mest vid dagiset hela tiden, grymt kul! Väldigt mycket kul människor där och nu har vi tjejer börjat snacka om att vi måste fixa en fest snart igen. Jag ska inte gå in i detalj om allt som hände men det var väldigt kul och klockan 12 gick jag och OSkar hem till honom i kolsvart mörket, halvt ihjälfrusna. När vi är vid grusvägen ungefär så kommer TOtte med moppen och kör hem oss till Oskar. Jag sov där och så åkte jag med honom och Filip på fotbollsmatch, de vann med 6-2.

FInns mer att berätta, men det tar vi en annan gång. Ska försöka få tag i lite kul bilder nu, det kommer nog komma lite då och då!

Jag älskar er tjejer och så Oskar förstås, men han räknas som tjej <3

Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0