elitallsvenskan omg.1

Idag var det första omgången av elit-allsvenskan. Det gick sådär. Jag kom trea i första klassen, hon drog ner jätte mycket på att han tar ut tungan. I andra klassen, själva lagklassen började Elin på Rossini, hon red på 61%, vilket var bra! Hanna red som nummer två och det var så jääävla bra, hon fick till en kanonritt och han var pigg och fräsch som han inte varit på länge, 68% resulterade det i. Jag red som trea och Peeron var jätte jobbig på framridningen. Vi kutade ner och bytte träns på honom när det var en kvar innan mig. Det funkade inte med det andra, han gick ute med tungan nästan hela tiden och jag kunde inte ta några förhållningar alls. De andra blev han bättre på och han var riktigt fin på framridningen. Tungan var ute inne på banan men han var riktigt fin ändå, jag red som en jävla dåre men det var tydligen bra för det var typ det jag fick betalt för. Roger Olsson dömde mig högst och jag litar på honom, inte för att han gav mig högst betalt utan för att jag vet att han brukar dömma rätt. jag fick 63,74% och 65% av Roger. 1 poäng under José och Nina Rademaekers så det ska man väl vara riktigt nöjd med. Jag fick tyvärr ingen placering och inte laget heller. Norea var sist ut och red på 61%. Vi kom fyra totalt, men nästa gång då jävlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0