I feel it in my fingers

God kväll!

Jag har inte haft tid att skriva något idag. Dagen har varit okej. Kortdagarna är ju de bästa. Jag har ridit två hästar idag, som alla andra dagar nu förtiden. Jag har spelat en jäkla massa gitarr också. Kan spela både under ytan, knockin on heavens door och Only you, på tre dagar, ganska snajdigt?

Imorgon ska vi som sagt övernatta. Jag ska nog åka in till stan först, måste köpa lite grejer och sedan åker jag väl direkt dit, hoppas på att jag kan tigga skjuts av någon från vägen, orkar verkligen inte gå enda dit. Jag ska sova med Hanna och Rebecka, men det blir nog mest att jag är i Emma och gängets stuga. Vi lär ju inte sova speciellt mycket heller för den delen. Vi får en ledig dag på torsdagen också, lyx!

Jag hade mina nördbrills idag. Blandade reaktioner bland allt folk. Vissa sa att de tycka de var grymma, vet dock inte om de var seriösa, haha. Andra bara skrattade, mina lärare är inräknade där, de asgarvade båda två. Några undrade när jag skaffade glasögon. Men de såg sedan att jag inte hade något glas i dem. När jag stod och väntade på bussen vid KNutby skola så var det massa barn som stod och viskade: "kolla vilka stora glasögon hon har"
Underbart ju, haha. Jag kommer ha dem igen!


Kommentarer
Postat av: Nikki

underbart alex <3 skit bra att du använde dem :D <3

2008-09-10 @ 15:42:37
URL: http://metrobloggen.se/nikkilito
Postat av: Alexandra

Haha, ja visst var de :)<33

2008-09-11 @ 14:26:18
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0