Please make me smile

Ett litet tips; se inte den där filmen. Haha, vilken jävla b-film alltså. Synd, trodde den skulle vara bra, det var trots allt väldigt bra skådespelare, antagligen brist på jobb.

Jag hann köpa ett knalloranget nagellack och deospray på Åhlens.

På tisdag ska jag och Johan spela in våran låt, everything. Jag hoppas att jag hinner sola en halvtimme innan det, vi har nämligen skolfoto på onsdag, PANIK. Vad sjutton ska jag ha på mig då? Ingen aning, någon som har ett förslag?

Jag käkade precis Dennis hemgjorda pizza, mumsigt som tusan med lite bea på. Det blir nog det till frukost imorgon också.

Nu ska jag lira lite gitarr, puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0