rockin robin

Förätten är avklarad. Sitter och väntar på huvudrätten som Dennis håller på och fixar. Till förätt var det; rostat bröd med creme fraiche, rom och rödlök. Till huvudrätt blir det kött, pommes och bearnaicé med vitlökssmak och sallad. Undrar om det blir någon efterätt också?

Skola idag, jag är helt deppig. Jag vet inte varför, jag är så ibland. Vi hade iallafall sovmorgon till kvart i 10 men dagen har varit jobbig ändå eftersom att jag under våran svenska lektion som blev mer klassresamöte fick ont i huvudet. Hade ont hela spanskan. Oskar kom också, han hade hippiekläder i väskan, haha. De hade tydligen haft en "hippie-dag". Han hade inte vågat använda de så jag drog på mig de istället och traskade in på spanskan, fint!

Åkte hem och hade lika ont i huvudet när jag kom hem, tog en tablett och det tog jätte lång tid innan den värkade. Vi åkte till ridhuset med Perr och Goldie och då träffade vi på lite ponnydressyr människor som tydligen bor jätte nära oss. Det hade vi ingen aning om.

Jag undrar hur Therese mår. Jag har inte pratat med henne på jättelänge, igen. Undrar om hon fortfarande läser min blogg?



Det gick inte att spara det här förrän nu så det blir lite försenat. Men bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart e hon nu då?

2008-09-20 @ 00:36:12
Postat av: T

jodå jag läser!

2008-09-20 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0