since 1994

Hallå kära blogg!

Jag är lite småsjuk som sagt. Jag var i skolan ändå, alla är ändå sjuka så det är lugnt, haha! Alla sitter och hostar och snorar hela tiden. Ganska dryga lektioner idag, men jag har varit skapligt pigg. Jag har fått låna Oskars ipod igen så jag har kollat på American pie med Frida och så Emma på ett hörn ibland ;) Ganska spännande att vara inne på internet med den med, bra uppfinning det där alltså!

Idag hade vi syslöjd och då hittade jag en klänning som någon tjej som gick ut nian förra året hade börjat på men inte sytt klart. Så jag tog helt enkelt tag i det och sydde färdigt den. Man kan ha den som en rad olika grejer: tubklänning, kjol, tubtopp. Bild på det får ni om ett tag.

Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0