Strange

Herregud vad mycket kommentarer jag fått. Runt 15 stycken på rad.

Skola idag. Första lektionen hade vi gympa. Jag och Emma L höll på att skrämma ihjäl varandra, haha. Jag var på väg tillbaka in till omklädningsrummet och hon på väg till själva hallen. Vi möts precis i lilla kruvan och går nästan på varandra. Jag skrek jätte ljust, så rädd blev jag. Hon höll på att ramla omkull också. Det var väldigt roligt.

Jag har tränat på kvällen. Goldie och Peeron fick hänga med till ridhuset. Båda var duktiga.

Imorgon så är det först skola med hemkunskap. Jag och Alexander ska göra kycklingsallad. Efter skolan ska jag och Frida sola lite i Knutby, nästa vecka har vi skolfoto så man vill ju se hyfsad ut iallafall. Jag tror även att jag kommer hinna hem till Johan Zaar ett tag för lite fix oxch trix med våran låt. Jag ska hem till Oskar efter det men han kommer inte förrän vid halv 5 eller något.

Jag kollade på idol på alldeles nyss. Jag fick en skymt av Sebastian Roos (Nikkis boyfriend). Det var jätte snabbt men både jag och mamma hann känna igen honom. Nu ska jag in och titta om man kan få se hans audition på tv4.se.



Jag hittade honom. FY FAN, varför tog de inte med honom? Han är sjukt bra, det känns som att någon har bestämt att han inte fick komma med. Spana in: www.tv4.se/1.283438?videoId=1.605436

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0